هیئت بسکتبال شهرستان گلپایگان
 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که گفته می شود تغییر سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام از قبل برنامه ریزی نشده بود اما شواهد نشان می دهد که برکناری حاتمی از سرمربیگری تیم ماهشهری طی یک پروسه انجام گرفته و نرسیدن به قهرمانی لیگ ملی میخ آخر را در پرونده انتخاب سرمربی جدید کوبیده است.

مهران حاتمی هم در مصاحبه اخیر خود تاکید کرده است که از یک ماه قبل با مربی خارجی مذاکره شده بود. اما شواهد این ماجرا چیست؟

بوبان میتف در حالی اواسط ژانویه با تیم پتروشیمی برای کمک مربیگری به توافق رسید که طبق خبر وب سایت لیگ آدریاتیک در روز ششم ژانویه از سرمربیگری تیم MZT مقدونیه استعفا داده بود. وی در اولین مصاحبه بعد از ورود به ایران تاکید کرده بود "مدیران باشگاه پتروشیمی با من تماس گرفتند که اگر شرایط مهیا است برای کمک به ایران بیایم. در آن زمان کار من هم در لیگ کشورم تمام شده بود."

با توجه به فاصله کمتر از 10 روز میان استعفای میتف از تیم مقدونیه ای و آمدن وی به ایران، به نظر می رسد که مربی مقدونیه ای به خاطر تیم پتروشیمی از باشگاه خود استعفا داده است. میتف که پیش از این در زمان اولین حضور در ایران تاکید داشت که "دیگر حاضر به کمک مربیگری نیست و ترجیح می دهد که به عنوان دستیار فعالیت نکند و حرفه خود را به عنوان سرمربی ادامه دهد"، بدون شک سرمربیگری تیم لیگ برتری کشور خود را با هدف کمک مربیگری در پتروشیمی رها نکرده بود. ضمن اینکه وی تنها چند ماه پیش از این جای سرمربی تیم  MZT را در کشور خود به همین شکل گرفته بود.

همچنین در اواسط لیگ ملی شنیده می شد که باشگاه پتروشیمی به دنبال تغییر سرمربی است و حتی صحبت هایی هم با گزینه های داخلی و خارجی انجام شده بود.

کارنامه سال های اخیر سرمربی جدید پتروشیمی

میتف 43 ساله در بیشتر سال های کاری خود به عنوان کمک مربی در کشور مقدونیه فعالیت داشته است اما در سال اول ورود بچیروویچ به ایران برای اولین بار به عنوان کمک بچیروویچ وارد کشورمان شد و همزمان با تیم بزرگسالان به تیم های ملی پایه هم کمک می کرد.

وی در آن زمان به دلایلی که از سوی فدراسیون خانوادگی اعلام شد از ایران رفت اما سال بعد به عنوان سرمربی استقلال قشم وارد مسابقات سوپرلیگ شد. تیم قشم با وجود جذب بازیکن خارجی و حضور چند بازیکن ایرانی خوب به مرحله پلی آف لیگ نرسید و به طور کامل منحل شد.

میتف بعد از این جریان به عنوان کمک مربی به تیم MZT قهرمان لیگ مقدونیه پیوست و در ابتدای فصل جدید با اخراج سرمربی این تیم به عنوان سرمربی جدید معرفی شد! تیم MZT هم بعد از قهرمانی فصل گذشته در میانه های جدول لیگ برتر مقدونیه جای دارد و در لیگ آدریاتیک نیز در رده های پایین جدول قرار گرفته است.

حضور پتروشیمی بندرامام دومین تجربه سرمربیگری میتف در ایران است و قطعا موفقیت با این تیم به کارنامه مربی مقدونیه ای کمک زیادی می کند اما عدم موفقیت با توجه به ورود بازیکنان خارجی و حل مشکلات لیگ ملی، اعتماد به وی را به عنوان سرمربی در آینده دچار مشکل می کند.




برچسب‌ها: سوپر لیگ کشور,
[ چهار شنبه 22 بهمن 1393 ] [ 14:55 ] [ Masoud.F ]
.: Weblog themes by ali m :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ هیئت بسکتبال گلپایگان خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
دی 1393 آبان 1393 مهر 1393 شهريور 1393 مرداد 1393 تير 1393 خرداد 1393 ارديبهشت 1393 فروردين 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 دی 1392
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 413
بازدید کل : 178450
تعداد مطالب : 513
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1





Powered by WebGozar